راهنمای کامل بازی The Last Ninja 2
در قسمت اول راهنمای نینجا ، به معرفی بخش اول داستان پرداختیم ، قطعا یکی از زیباترین بازیها بر روی کل سیستمهای تولید شده تا بحال ، همین سه گانه نینجا می باشد ، که در داستان پردازی بینظیر عمل شده است . طراحی ساده اما بسیار جالب و ابتکاری ، صحنه های مختلف بازی و ایجاد بعد در فضای داستان ، بعلاوه موزیک بینظیر آن که قدرت جالب توجه تراشه SID کمودور در تولید صدا را نشان میداد ، این بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازیهای شناخته شده کامپیوتری می نماید . قسمت دوم این بازی را نیز توانستم تهیه و تایپ کرده و در این وبلاگ قرار دهم ، این قسمت به نسبت قسمت شماره یک داستان ، بهینه سازی شده و حرکات نرم تر و سلاح ها در دست قهرمان داستان ، واضح تر از قبل کار شده است که تفاوت آن کاملا مشهود است ، موزیک مراحل مختلف بازی بسیار طولانی و جالب توجه است ، بخصوص اینکه در این قسمت از آن فضای شرقی قسمت اول هیچ خبری نبوده و با صحنه هایی کاملا متفاوت روبرو میشویم ... وقتی دقیق به مراحل بازی نگاه میکنم ، برای مثال مرحله آخر این قسمت که با اهریمن سفید شاخدار روبرو می شویم ، علاوه بر خلاق بودن فوق العاده داستان ، حیرت آور است که یک موزیک تقریبا 15 دقیقه ای بسیار طولانی و پرفراز و نشیب بهمراه صحنه های داستان و شخصیتها و حرکتها و محاسبات دیگر ، چطور در تنها 40 کیلوبایت از حافظه رم عمل می کند ، در سیستمهای فعلی که برای یک ثانیه موزیک ، حداقل دوبرابر این حافظه مورد نیاز می باشد .. بهرحال امیدوارم دوستان از این بازی نیز نهایت لذت را ببرند ...
--------------------------------------------
توجه :
1- POKE ها را پس از اجرای هر مرحله از بازی توسط کارتریج اکشن وارد نمایید .
2- وسایل و ادوات جنگی که باید در طی هر مرحله گردآوری گردند ، در هر مرحله نوشته شده اند ، کلیه وسایل و ادوات برای رسیدن به مرحله های بعد باید جمع آوری شوند .
قسمت اول بازی دارای 6 مرحله پیاپی است که قبل از توضیح مراحل ، نظر خوانندگان را به بعضی نکات که برای شروع بازی لازم هستند جلب می کنیم :
* وسایلی که باید برداشته شوند ، به محض ورود قهرمان به صحنه چشمک زده و بدین وسیله از زمینه اطراف مشخص می شوند .
* کلیه حرکات قهرمان بکمک دسته بازی ، انجام میپذیرند . توجه داشته باشید که با عوض شدن بعضی صفحات و صحنه ها ، جهات جوی استیک نیز تغییر میکنند ، برای مثال در یک صحنه ، حرکت جوی استیک به جلو باعث جلو رفتن بهرمان و در صحنه دیگر ، باعث عقب رفتن قهرمان میشود ، استفاده از جوی استیک و حرکت قهرمان داستان ، قدری مشکل است و در مورد آن تمرین زیادی لازم است .
گرفتن دکمه شلیک جوی استیک و رها کردن آن در حرکات قهرمان تاثیر می گذارند ، در مورد آنها دقت کنید . حرکت جوی استیک بدون دکمه شلیک باعث حرکت عادی قهرمان می شود . چنانچه جوی استیک را به همراه دکمه شلیک انجام دهید ، اعمال مختلف با اسلحه و همچنین برداشتن ادوات جنگی و وسایل امکانپذیر خواهد بود .
چنانچه اسلحه ای در دست نداشته باشید ، بانگهداشتن دکمه شلیک و حرکت دادن دسته به سمت بالا و جلو عمل مشت زدن و درصورت حرکت دادن آن به پایین و عقب ، عمل لگد زدن امکانپذیر است .
در مورد هر اسلحه (بجز بمب و ستاره و مانند آنان) سه نوع امکان استفاده وجود دارند که همگی همانطور که گفته شد با دکمه (Fire) و حرکت دسته بازی امکانپذیر خواهند بود . این سه نوع امکان استفاده عبارتند از :
1- حرکت ادوات جنگی از بالا به پایین (محل ضربه در سر) : با نگهداشتن دکمه شلیک و حرکت دسته بازی به بالا
2- حرکت ادوات جنگی به سوی جلو (محل ضربه شکم و تنه) : با نگهداشتن دکمه شلیک و حرکت دسته بازی به جلو
3- حرکت ادوات جنگی بصورت افقی - چرخشی (محل ضربه به پهلوها) : با نگهداشتن دکمه شلیک و حرکت دسته بازی به عقب
* در کلیه موارد گرفتن کلید شلیک و حرکت دسته بازی به پایین ، باعث عمل لگدزدن می شود .
* جهت پرش ، کلید شلیک را نگهداشته و دسته را به سمت جلو حرکت دهید . چنانچه در حین حرکت دکمه شلیک را بزنید نیز قهرمان پرش می کند .
* جمع آوری وسایل و ادوات توسط جوی استیک انجام می شود . برای برداشتن وسایل و ادوات ، دکمه شلیک را نگهداشته و جوی استیک را به سمت عقب - پایین حرکت دهید . پس از این عمل نینجا نیم خیز ، وسایل و ادوات را برمیدارد . در مورد محل ایستادن در برابر وسایل و ادوات ، تمرین لازم را انجام دهید . نکته :
1- جهات بالا و پایین ثابت هستند . بدین مفهوم که همیشه پایین ، پایین و بالا ، بالاست .
2- جهات جلو و عقب با توجه به وضعیت قهرمان در صحنه در نظر گرفته می شوند .
* پرتاب بمب و ستاره بدین صورت است که دکمه شلیک را نگهداشته و دسته را به عقب حرکت دهیم .
* کلیدهایی که در این بازی مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از :
1- کلید RUN/STOP جهت خودکشی قهرمان
2- کلید SPACE BAR جهت استفاده از ادوات جنگی (تعویض ادوات)
3- کلید F1 جهت خاموش و روشن کردن موزیک داستان
4- کلید F7 جهت انجام عمل PAUSE و قطع و وصل کردن بازی
5- کلیدهای F3 , F5 جهت استفاده از وسایل (تعویض وسایل)
6- کلید j جهت تغییر حالت پرش
* در هنگام استفاده از ادوات جنگی ، سلاح حاضر در محل USING نمایش می یابد .
* در هنگام استفاده از وسایل ، وسیله حاضر در محل HOLD نمایش می یابد .
در حین بازی می توانید با جمع آوری همبرگر که در این قسمت داستان نقش سیب حیاتبخش را بازی می کند ، امکانات زندگی خود را افزایش دهید . جمع آوری هر همبرگر باعث افزوده شدن یک امکان زندگی به قهرمان می شود . در هنگام بازی قهرمان داستان می تواند همبرگرها را در دکه های همبرگر فروشی ببیند .
هفت مرحله این قسمت بازی عبارتند از :
1- پارک مرکزی Central Park
2- خیابان Street
3- فاضلاب The Sewer
4- انبار The Basement
5- دفتر اداری The Office
6- کاخ The Mansion
7- نبرد نهایی The Final Battle
برای نسوز کردن این قسمت بازی POKEهای زیر ارائه می شوند . هر POKE مربوط به هر مرحله را پس از اجرای همان مرحله وارد کنید :
مرحله اول : POKE : 37456,173
مرحله دوم : POKE : 36690,173
مرحله سوم : POKE : 31852,173
مرحله چهارم : POKE : 35481,173
مرحله پنجم : POKE : 35771,173
مرحله ششم : POKE : 36879,173
مرحله هفتم : POKE : 34444,173
مرحله اول – پارک مرکزی
ادوات جنگی مورد نیاز : 1- نانچیکا 2- میله آهنین 3- ستاره
وسایل مورد نیاز : 1- همبرگر 2- نقشه ماموریت 3- کلید
پس از شروع بازی ، در مرحله اول قهرمان داستان بر روی یک صحنه اجرای کنسرت موسیقی قرار دارد و شما ابتدا ، باید از این صحنه به طبقه پایین رفته و راه را به سوی پارک ادامه دهید . ورود به طبقه پایین از طریق دریچه ای که در همان صحنه کنسرت وجود دارد انجام می شود . این دریچه در حالت عادی بسته است . ابتدا باید آن را باز کنید . باز کردن این دریجه ازطریق کلیدی در پشت صحنه وجود دارد امکان پذیر است . بنابر این برای باز کردن دریچه از لای پرده عبور کرده و در پشت صحنه پس از کشتن یک نگهبان کلیدی را که بر روی دیوار قرار دارد را با مشت بزنید. بار دیگر به روی صحنه کنسرت باز گشته و از دریچه ای که باز شده است (جلوی صحنه ) به پایین بپرید. در اتاق پایینی بر روی تخته فنری پرش خواهید کرد . چنانچه مجددا" برروی این تخته فنری بروید به صحنه بالا باز می گردید . در اتاق پایینی کلید را بردارید. این کلید جهت باز کردن و خروجی پارک مورد استفاده قرار میگیرد . پیش از بازکردن و خروج از پارک باید وسائل و تجهیزات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. این وسائل و تجهیزات در محوطه پارک وجود دارند . پس از خروج از اتاق در خروجی را خواهید دید. قبل از باز کردن جهت جمع آوری وسائل به سمت راست حرکت کنید . نگهبانان پارک پلیسهایی می باشند که مانع اجرای عملیات شما می شوند . باید آنها را نابود کنید. در این میان افراد پانک نیز هستند که به شما حمله می کنند. آنها را نیز باید نابود کنید. پس از حرکت به سمت راست همبرگر را بردارید. در این قسمت داستان نقش سیب حیاتبخش را همبرگر ایقا می کند . نانچیکا از بهم پیوستن دو دسته سیفون توالت ساخته میشود . این دو دسته سیفون از دو مکان جداگانه قرار دارند. استفاده از نانچیکا مستلزم برداشتن این دو دسته سیفون می باشد . بدین مفهوم که در دو توالت جداگانه (در دو صحنه متفاوت ) دو دسته سیفون را برمیدارید . با برداشتن دسته سیفون دوم ، نانچیکا بطور خودکار وارد جمع وسایل و ادوات شما می شود . در این داستان میله آهنین جای چوب بامبو را گرفته است . آن را میتوانید در خرابه های حفاظ فلزی که در بالای دیوار نیمه خرابی قرار دارد بیابید (دیوار دوم ، سمت چپ) .برای بالا رفتن و پایین آمدن از دیوار دقت کنید که باید از محل مشخصی پایین و بالا بروید . برای پایین آمدن حتما از عقب پایین بیایید . در این مرحله دقت کنید ه قبل از رسیدن به میله آهنین ، به یک شعبده باز برخورد خواهید کرد . شعبده باز با چاقوهایی تردستی می کند . بمحض عبور قهرمان داستان از کنار آن ، چاقوها را به سمت قهرمان پرتاب می کند و باعث نابودی شما می شود . این شعبده باز را نمیتوان از بین برد . بلکه باید به سرعت با پریدن و حالت جست و خیز از کنار آن عبور کرد . دقت کنید مورد اصابت چاقو قرار نگیرید .
در قسمت دوم نینجا نیز کلیه پلیسها ، نگهبانان و پانکها پس از مرگ مجددا زنده میشوند ، بنابراین سعی کنید از کوتاهترین راهها استفاده کرده و از یک راه دو مرتبه استفاده نکنید . بجای ستاره می توانید از علامت ستاره پلیس (نشان پلیس) که بر روی افراد مرده پلیس وجود دارد ، استفاده کنید . این ستاره ها چشمک می زنند . پس از برداشتن وسایل به سمت درب خروج پارک بروید . پلیس را نابود کنید . درب را بوسیله کلید باز کنید . با کمک قایق متحرک از روی رودخانه بپرید . در آن سوی رودخانه به دسته ای از زنبورهای وحشی برخورد خواهید کرد . از دست آنان فرار کنید که راهی جز فرار ندارید . به مرکز رودخانه نزدیک شوید و با استفاده از میله آهنین ، قایقی را که در کنار جزیره قرار دارد ، حرکت دهید ، پس از حرکت دادن قایق سریعا راه را بازگردید . این قایق جهت پرش از روی یک رودخانه عریض مورد استفاده قرار میگیرد . مجدداً از دست زنبورها فرار کنید . به کمک قایق متحرک از روی رود بزرگ نیز بپرید . از مرحله اول داستان خارج شده و به مرحله بعد خواهید رفت .
مرحله دوم – خیابان
ادوات جنگی مورد نیاز : شمشیر قدیمی
وسایل مورد نیاز : 1- بطری 2- آچار درب فاضلاب 3- همبرگر
پس از خروج از پارک شما در شهر قرار خواهید داست . در این مرحله با دنیای شلوغ و امروزی روبرو هستید . قهرمان داستان باید در خیابانهای شهر به انجام امور خود بپردازد . در شهر باید به قوانین عابر پیاده احترام بگذارد . برای مثال نباید از چراغ قرمز عبور کند و تا سبز شدن چراغ عابر پیاده باید صبرکند . در غیر اینصورت توسط وسایط نقلیه زیر گرفته خواهد شد . در این مرحله نیز مراقب پلیسها و افراد پانک باشید ، زیرا به شما حمله خواهند کرد . در مقابل داروخانه شهر مردی را خواهید دید که در مقابل وی بطری افتاده است . از این بطری پرالکل برای ساختن مشعل در مرحله بعد استفاده خواهید کرد . در محله ژاپنی ها ، یک جنگجوی ژاپنی دیگر خواهید دید که دقیقاً به شکل قهرمان داستان می باشد . باید وی را نابود کنید و شمشیر آویخته به دیوار را بردارید ، از کنار تجهیزات شهرداری که برای تعمیر فاضلاب قرار داده شده است می توانید آچار مخصوص بازکردن درب فاضلاب را بردارید . پس از این عمل کار شما تقریباً تمام شده است . آچار را برای بازکردن درب فاضلاب استفاده کنید و وارد فاضلاب شوید .
مرحله سوم – فاضلاب
ادوات جنگی مورد نیاز : --
وسایل مورد نیاز : 1- آچار درب فاضلاب 2- کلید 3- آتش
این مرحله داستان در دالانهای کثیف و وحشتناک یک فاضلاب دنبال می شود . لجن ها ، موش ها ، رطیل ها و ... بر وحشت هرچه بیشتر آن می افزایند . موزیک نیز بر این وحشت دامن میزند . پس از پرش از روی دو تنگه به رطیل ها می رسید آنها را نمیتوان از بین برد . باید از میان آنها و به همراه ایشان حرکت کنید و از صحنه خارج شوید . فقط سعی کنید از روی آنان بپرید . تماس با موشها باعث کم شدن انرژی و در نتیجه باعث مرگ قهرمان می شود . تنها راه خلاصی از دست آنان پرش می باشد . در پایان این مرحله باید از یک دالان عبور کنید که تمساح بزرگی در کف آن خوابیده است و به محض نزدیک شدن قهرمان ، وی را نابود می کند . باید وی را از بین ببرید . از بین بردن آن نیز بوسیله بطری که آن را آتش زده اید ، میباشد . روشن کردن این بطری بدین نحو است که با در دست داشتن بطری ، آن را به مشعل (که در صحنه قبل از تمساح وجود دارد) نزدیک کنید . پس از مشتعل کردن آن ، به سمت تمساح حرکت کنید و وی را با آتش از بین ببرید . باید بطر مشتعل را بر روی آن پرتاب کنید . پرتاب کردن بطری مشتعل مثل پرتاب کردن ستاره می باشد . بدین طریق که دکمه شلیک را نگهداشته و دسته را به سمت عقب حرکت دهید . بطری پرتاب خواهد شد . در نشانه گیری دقت کنید . پس از نابود کردن تمساح از فاضلاب خارج شوید .
مرحله چهارم – انبار
ادوات جنگی مورد نیاز : --
وسایل مورد نیاز: 1- کارت کامپیوتری درب بازکن 2- ران مرغ
این مرحله از بازی دارای مشکلات و رمزهای فراوان و بخصوص می باشد . در این مرحله شما خود را در یک انبار پراز کالا (زیرزمین) خواهید دید . در بدو امر در پشت تعدادی جعبه قرار خواهید داشت . باکمی دقت راه خود را از میان جعبه ها بیابید . برای خلاصی از میان جعبه ها ابتدا باید به گوشه سمت چپ – بالا رفته و سپس از میان جعبه های دیگر به سمت پایین حرکت کنید . با یک نگهبان درگیر شده و پس از نابودی وی بکمک نردبان بر روی بالکن فلزی بروید . به سمت چپ حرکت کرده و پس از نابود کردن یک نگهبان دیگر ، کارت کامپیوتری درب بازکن آسانسور را بردارید . از سمت چپ بازپردید و از روی بالکن فلزی راه خود را بسوی راست ادامه دهید . احتیاط را از دست ندهید و مواظب باشید که از بالکن به پایین سقوط نکنید . به دفتر انبار خواهید رسید . در آنجا ران مرغ را که غذای گربه وحشی است بیابید و بردارید . پس از برداشتن آن ، راه را بازگردید و از روی بالکن فلزی به پایین بیایید . راه را به سمت راست ادامه دهید . نگهبانان را از بین ببرید . به واگن های خودکار خواهید رسید . دقت کنید که بطور مستقیم نمیتوانید حرکت کنید ، زیرا اولا با واگنها برخورد خواهید کرد و ثانیا ریل واگنها حاوی جریان الکتریسیته بوده و شما را دچار برق گرفتگی خواهد کرد . بنابراین باید از روی واگنهای متحرک پرش کنید . پس از عبور از این قسمت و درگیری با نگهبانان دیگر به دریاچه اسید میرسید . این دریاچه حاوی اسید قوی می باشد و به محض سقوط در آن ، از بین خواهید رفت . از روی سکوها بپرید . به انبار مواد شیمیایی می رسید . در این انبار ران مرغ را به مواد شیمیایی آغشته سازید . بعد از انبار گربه وحشی را می بینید . این یوزپلنگ منتظر غذا میباشد . به آهستگی به وی نزدیک شده و ران مرغ آغشته به سم را بدهان حیوان نزدیک سازید . پس از خوردن ران مرغ بلافاصله از بین خواهد رفت . بوسیله کارت کامپیوتری درب بازکن ، درب آسانسور را بازکرده و وارد آن شوید . این آسانسور شما را به طبقه بالا که محیطی اداری است ، می برد .
مرحله پنجم – دفتر اداری
ادوات جنگی مورد نیاز : --
وسایل مورد نیاز : کلید
در این مرحله پس از خروج از آسانسور خود را در یک محیط اداری خواهید یافت . با اولین نگهبان درگیر شده وی را نابود سازید . به اولین اتاق وارد شده به سمت کامپیوتری که روی میز قرار دارد رفته و از آن کد کامپیوتری را که یک رمز می باشد ، دریافت کنید . توجه داشته باشید که در هر دفعه بازی باید کد را حتما دریافت کنید ، چرا که این کد در دفعات مختلف بازی تغییر می کند . کد را یادداشت کنید (برای مرحله آخر به این کد نیازمندید) ، به اتاق انتهایی رفته و در آن با نگهبان روبرو شوید و وی را نابود کنید . برروی میز سمت راستی ، دکمه ای را فشار دهید . با فشردن این دکمه ، درب مخفی باز میشود ، بعد از عبور از درب و ورود به تاسیسات و درگیری با سه نگهبان به مدخلی میرسید که در آن یک پنکه بزرگ خواهید دید . این پنکه با فشار خود ، شما را به پایین پرتاب خواهد کرد . برای عبور از پنکه از منتهی الیه سمت راست و مماس با پنکه و به آهستگی حرکت کنید . از دویدن صرفنظر نمایید چرا که وضع را بدتر میکند . درب میله ای بعد از هواکش را بازکنید . برای بازکردن آن کافیست در مقابل آن بنشینید و دست خودرا به لبه آن بزنید . این درب شما را به لبه باریکی از دیواره ساختمان هدایت می کند . احتیاط را از دست ندهید چرا که امکان سقوط بسیار است . به سمت چپ حرکت کنید . با نگهبانان بجنگید و آنها را نابود کنید . چنانچه به آسمان نگاه کنید حتما سوپرمن را خواهید دید که در آسمان پرواز می کند . از بریدگی پرش کنید . بکمک نردبان به روی پشت بام بروید . سعی کنید خود را به هلی کوپتر برسانید (هلی کوپتر پس از چند لحظه پدیدار می شود) . بعد از اینکه هلی کوپتر در دسترس شما قرار گرفت ، از روی پشت بام به سمت آن بپرید و سعی کنید طوری پرش کنید که طناب آن را بگیرید . اگر هلی کوپتر را از دست دادید نگران نباشید . چرا که می توانید با پرش از منتهی الیه سمت راست و بالای صفحه ، خود را به آن برسانید . با سوار شدن به هلی کوپتر این مرحله به پایان خواهد رسید و توسط هلی کوپتر به کاخ خواهید رفت .
مرحله ششم – کاخ
ادوات جنگی مورد نیاز : --
وسایل مورد نیاز : لوله پلاستیکی
در این مرحله شما باید سریعا خود را به اتاق خصوصی خود شیطان برسانید . در بدو ورود به این مرحله شما خود را آویخته به طناب همان هلیکوپتر خواهید یافت ، با دقت خود را رها ساخته تا برروی اولین ستون فرود آئید . در این مورد دقت لازم را داشته باشید تا به پایین سقوط نکنید . از روی دو ستون دیگر نیز بپرید و از پشت ستون سوم به آرامی پایین بیایید تا برروی شیروانی قرار گیرید . به آرامی به سمت راست حرکت کنید و مواظب باشید از روی شیروانی سر نخورید . از این صحنه خارج شوید و به صحنه بعد بروید . از پنجره سقفی خود را به داخل مقر برسانید . از پله ها پایین بروید و در اتاق وسطی کلید را فشار دهید . این کلید چراغها و علایم خطر را خاموش می سازد . از این اتاق خارج شده و در اتاق اول لوله پلاستیکی را بردارید . این لوله به شما کمک می کند تا از این مرحله نیز عبور نمایید . از پله ها پایین آمده و از پشت گلدان بزرگ به اتاق زیر پله وارد شوید . یافتن راه این اتاق کمی مشکل است . نگهبانان را نابود سازید و کلید چراغ برق تاسیسات را بزنید تا نور تاسیسات تامین گردد . به محوطه تاسیسات وارد شوید و از میان رادیاتورهای شوفاژ راه خود را بیابید . از این اتاق عبور کنید و به اتاق دیگ بخار برسید . در محل درب خروجی این اتاق لوله سوراخ شده دیگ بخار را خواهید دید که از آن بخار داغ تراوش می کند . به محض عبور از مقابل آن ، شما را خواهد سوزاند و از بین خواهد برد . برای تغییر مسیر بخار داغ ، در کنار میز کوچک با در دست داشتن لوله پلاستیکی بنشینید . با عوض شدن مسیر بخار ، سریعا از جلوی درب عبور کرده و خود را به اتاق خصوصی شیطان برسانید .
مرحله هفتم – نبرد نهایی
این مرحله از زیباترین مراحل این قسمت از داستان به شمار می رود و از ظرافت خاصی برخوردار است . پس از شروع بازی ، نگهبان اول را نابود سازید و وارد آخرین اتاق که اتاق خصوصی شیطان می باشد ، شوید . در این اتاق باید شیطان را به کارزار دعوت کنید . برای به میدان کشیدن وی ، پرچم قرمزی که روی آن به ژاپنی کلماتی را نوشته شده است را به بالا بزنید . گاوصندوقی نمایان می گردد که باید درب آنرا باز کنید . درب این گاوصندوق از نوع رمزی می باشد . رمز آن عددی است که از کامپیوتر دریافت کرده اید . با دست زدن به کامپیوتر چهار رقم نمایان می گردد . بوسیله دسته بازی اعداد را وارد کنید . به محض باز شدن آن گوی زندگی را خواهید دید . این گوی برای زندانی کردن شیطان مورد استفاده قرار میگیرد . باید شیطان را در گوی زندگی حبس کنید . گوی را بیرون آورید . به محض بیرون آوردن گوی ، موجود سفید شاخداری را خواهید دید که همان شیطان است . این موجود بسیار قدرتمند است و به راحتی شما را نابود می کند . حبس کردن وی در گوی زندگی ، دارای رمز و راز خاصی است . باید بدین ترتیب عمل کنید : شمع های وسط صحنه را روشن سازید (برای روشن کردن آنها باید در کنار آنها بنشینید) . در میان شمعهای روشن ضربات پیاپی و سنگین را وارد سازید تا در گوی زندگی اسیر شود . برای اینکه سریعتر عمل کنید ، برای اولین دفعه دو شمع بالایی (از سمت چپ) را روشن کنید . سپس خارج از محوطه شمعها وی را بیهوش کنید و تا بهوش آمدن مجدد وی وقت روشن کردن بقیه شمعها را خواهید داشت . سریعا گوی را به مرکز محوطه شمعها آورده و شیطان را به وسط محوطه بکشید و وی را نابود کنید .
با نابود کردن آن پایان این قسمت نیز فرا میرسد و باید منتظر قسمت سوم داستان باشد ....
امید گیوی
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ماخذ :
مجله علم الکترونیک و کامپیوتر
اختصاصی کامپیوترهای خانگی
سال شانزدهم اسفند 71 بهاء 550 ریال (سه شماره در ماه) MAR 93
هرگونه کپی از مطالب و محتوای تولید شده، غیرمجاز است ، گذاشتن لینک از پستهای ما بلامانع است